FRØNS
4736 Karrebæksminde, Danmark

+45 42772628

rikke@froens.dk

Pinterest - på vej 

Prisliste

Alle hjem, ønsker, udgangspunkt og forventninger er unikke. Derfor udarbejder vi sammen en individuel plan for samarbejdet, herunder økonomi og tidshorisont.

Alle priser er inkl. moms og kørsel inden for 30 km fra Næstved.
Kontakt mig for nærmere aftale, hvis afstanden er mere.

I priserne indgår ikke køb af materialer, interiør og rekvisitter til styling. Ej heller bortskaffelse af affald eller interiør. 

FAQ

1. Hvad laver du?

Jeg er en uvildig sparringspartner og konsulent, når du står ved én af livets skilleveje, både privat og erhverv.  
Det kan være alt fra et rum der ikke fungerer i dagligdagen, nyt kontor eller bolig, nystartet virksomhed, flytning, familie forøgelse, sygdomsperioder, skilsmisse, ændrede behov, mistet overblikket, en travl hverdag eller meget andet.
Grundlæggende set hjælper jeg med at finde gode arbejdsgange og systemer, ved hjælp af oprydning og organisering, således at dagligdagen fungerer og hvordan drømmescenariet kan opnås.

Der er oftest mange følelser på spil i disse situationer, der dræner på tid og økonomi - især hvis der sker udskydelse af beslutninger eller opgaver, som hober sig op. Og her hjælper jeg med at vende spiralen, dels ved at skabe overblik og dels ved at løse de praktiske opgaver, som du overdrager til mig. 

2. Er det ikke lidt dyrt?

Pris er altid en svær og relativ størrelse. For hvordan prissætter du en nemmere hverdag eller mere overskud?
En striktrøje, en boremaskine eller en god bøf er nok mere håndgribeligt, fordi vi kan tale om funktion, smag, kvalitet, eller fremstår som en værdi. 

Jeg ser det som en investering i sig selv eller virksomhed.
En forsigtig påstand fra min side er, at jeg sparer dig for mere, idet du får overblik over hvad du allerede har, hvordan du udnytter det bedst muligt samt får en klar plan for hvad du evt. mangler. 
Og det du ikke længere vil få brug for, kan du sælge - jeg hjælper dig gerne.

3. Hvordan foregår det?

Vi starter med en uforpligtende samtale, hvor vi drøfter udfordringen og evt. årsag samt hvilke ønsker der er til løsningen. Jeg modtager meget gerne nogle billeder i forbindelse med denne samtale, men det er ikke et krav.
Hvis du ønsker en skitse, noter, forslag tilsendt baseret på denne samtale, vil der være mulighed for dette mod et gebyr.

Næste step er et fysisk møde, hvor jeg får en rundvisning i hjemmet eller virksomheden. Her vil jeg stille en masse spørgsmål til de daglige rutiner og behov, og jeg vil kunne komme med nogle helt konkrete forslag eller ideer til hvordan du/I selv kan arbejde videre. Vi vil også tale om tidsramme og budget såfremt der ønskes et videre samarbejde.

Hvis der ønskes et videre samarbejde, vil du få et par opgaver, som skal løses i tiden frem til vores næste møde. I mellemtiden tager jeg mine noter og input med hjem og udarbejder en plan for det videre arbejde. 
Vi vil have opfølgning på telefon, online eller fysisk for at sikre den gode proces og motivationen. Afhængig af antal rum og omfang af opgaven og den enkeltes proces, kan der være behov for flere opfølgninger. 
Og umiddelbart herefter rykker jeg ind og får lagt det sidste touch på opgaven.

4. Skal jeg udskifte alt mit interiør?

NEJ! Vi tager udgangspunkt i det interiør/inventar, som du allerede har.
Hvis det ikke kan indgå, som det er, kan vi pifte det op med maling, folie, tapet, stof eller andet. Måske ved at supplere nyt - enten fordi du ønsker et særligt maleri, stol el.a. - eller med genbrug, som vi tilpasser.  

5. Giver du garanti?

Klik her og begynd at skrive. Veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.

6. Hvad sker der bagefter - ender alt så ikke bare i kaos igen?

Det kan det gøre. Men derfor er det også vigtigt at vi gør vores grundarbejde - at vi ikke forhaster processen eller bare laver systemer for systemernes skyld. Hver løsning skal tilpasses den enkeltes dagligdag og være nemme at tilgå. 

Der kan være behov for opfølgning efter overlevering.